Veelgestelde vragen
Ja dat kan maar wel met wat aanpassingen,zie de voorwaarden
Het kan zijn dat deze in de spam map is beland, mocht dit niet het geval zijn neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op.
Nee ,wij hebben geen showroom / winkel.
Wel hebben wij de mogelijkheid om op afspraak de artikelen te bezichtigen en af te halen.
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, de factuur wordt daarom via de mail verstuurd.
Dit soort dingen kunnen helaas gebeuren,wij doen ons uiterste best om dit de volgende werkdag te leveren.
Het wil wel eens voorkomen dat in het sorteerproces bij postnl,dpd,dhl iets fout gaat en het artikel hierdoor een dag langer onderweg is.
Excuses hiervoor,wij van lowbudgets.nl hebben hier helaas geen invloed op.
Ja, de track en trace code om de voortgang van het transport te volgen wordt naar uw mailadres verzonden.
Deze track en trace wordt zichtbaar in het systeem van DHL tussen 19.00 / 22.00 uur.
Dit geldt niet voor pallettransport,hiervoor krijgt u ruim van te voren via e-mail bericht op welke dag de levering plaats zal vinden,deze datum kan in overleg aan uw wensen aangepast worden..
U kunt bij ons pinnen en contant betalen.
Wij hebben geen vaste openingstijden,wilt u iets afhalen neem dan eerst telefonisch of via e-mail contact met ons op.
Zichttermijn betekent dat het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen.
Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat.
Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.
Wettelijk heeft u hiervoor 14 dagen de tijd.
Na afloop van dit termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
Retourneren is mogelijk (zie voorwaarden,retourneren ) binnen 14 dagen.
De portokosten alsmede het verzendrisico voor retournering zijn voor rekening van de klant.
Bij een intracommunautaire levering is de bestelling vrijgesteld van BTW. (Dit is alleen van toepassing op bedrijven, gevestigd buiten Nederland)
U moet hiervoor wel over een geldig BTW nummer beschikken.
De BTW wordt dan automatisch verlegd cq, niet in rekening gebracht op uw factuur.
U kunt tijdens het invullen van uw adresgegevens op afrekenpagina uw btw nummer ingeven.
Er wordt direct een check gedaan, u kunt dan zien of uw btw nummer geaccepteerd is of niet.
Ja, de bezorgkosten worden ten alle tijden gecrediteerd na goed ontvangst van uw retour gezonden bestelling.
Helaas niet.
De transportkosten worden berekend aan de hand van het gewicht en afmeting
TIP: Het is hierdoor soms voordeliger een bestellingen met meerdere items te verdelen over 2 aparte orders,meer info omtrent prijzen vindt u hier