Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestigingsmail gekregen!

Het kan zijn dat deze in de spam map is beland, mocht dit niet het geval zijn neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op.

Hebben jullie een showroom / winkel waar ik de artikelen kan bezichtigen?

Nee, wij hebben geen showroom / winkel, wel hebben wij de mogelijkheid om op afspraak de artikelen af te komen halen. (klik)

Ontvang ik een papieren factuur?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, de factuur wordt daarom via e-mail verstuurd.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen de volgende werkdag!?

Dit soort dingen kunnen helaas gebeuren, wij doen ons uiterste best om het artikel de volgende werkdag te leveren. Het wil wel eens voorkomen dat in het sorteerproces bij dhl iets fout gaat en het artikel hierdoor een dag of meerdere dagen langer onderweg is, wij van lowbudgets.nl hebben hier helaas geen invloed op.

Kan ik het transport van mijn pakketje volgen?

Ja, de track en trace om de voortgang van het transport te volgen wordt naar uw e-mailadres verzonden. Deze track en trace wordt zichtbaar in het systeem van DHL tussen 19.00 / 22.00 uur. Dit geldt niet voor pallet transport, hiervoor krijgt u ruim van te voren via e-mail bericht op welke dag de levering plaats zal vinden, deze datum kan in overleg aan uw wensen aangepast worden.

Op welke manieren kan ik betalen als ik het artikel af kom halen?

U kunt bij ons met een Tikkie en/of contant betalen.

Wat betekent zichttermijn?

Zichttermijn betekent dat het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen. Wettelijk heeft u hiervoor 14 dagen de tijd. Na afloop van dit termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is dan definitief.

Ik wil mijn artikel retourneren!

Retourneren is mogelijk en kan altijd binnen 14 dagen (klik)

Kan ik btw vrij kopen?

Bij een intracommunautaire levering is de bestelling vrijgesteld van BTW. (Dit is alleen van toepassing op bedrijven, gevestigd buiten Nederland!) U moet hiervoor wel over een geldig BTW nummer beschikken. De BTW wordt dan verlegd cq, niet in rekening gebracht op uw factuur. U kunt tijdens het invullen van uw adresgegevens op afrekenpagina uw btw nummer ingeven. Er wordt direct een BTW check gedaan of u in aanmerking komt voor BTW vrij inkopen (klik)

Worden bezorg kosten gecrediteerd wanneer ik iets retourneer?

Ja, de bezorgkosten worden vergoed (klik)

Versturen jullie ook naar de Waddeneilanden?

Nee, helaas niet.

Hoe worden de transportkosten berekend?

De transportkosten worden berekend aan de hand van het gewicht en afmeting TIP: Het is hierdoor soms voordeliger een bestellingen met meerdere items te verdelen over 2 aparte orders, meer info omtrent prijzen vindt u hier (klik)

Wat betekent Online-Only?

Online-Only betekent dat het artikel vanaf onze leverancier in Nederland wordt verstuurd. Het artikel kan helaas niet afgehaald worden. De levertijd is gemiddeld 1-2 werkdagen, maar daarentegen vaak gratis of goedkoper verzonden

Wat zijn de openingstijden?

Wij hebben geen vaste openingstijden, op de afrekenpagina kunt u aangeven welke datum en welk tijdstip u langs wilt komen. Afhaaldagen zijn van Ma t/m Vrij

Kan ik op de dag zelf afhalen?

Ja dat kan, na het reserveren via de website kan er afgehaald worden, afhalen kan dan binnen de tijd die u ingevuld heeft tijdens het bestellen.